torsdag 1 maj 2014

Sista banträningen...

... innan helgens tävlingar!

Mina styrkor idag;
  • Bra förberedelser
  • Rätt energi och attityd
  • Tydlig både verbalt och min handlingsteknik
Trots att mitt huvud var lite lummigt och jag inte riktigt kände att det här var det roligaste jag kunde tänka mig att göra idag eftersom en förkylning har bestämt sig för att bo hos mig, just nu!!! Så är jag väldigt nöjd över min prestation och fokusering!

Kalles styrkor idag;
  • Rätt fokus
  • Bra energi och attityd (bättre temperatur ute, idag också)
  • Försökte verkligen hörsamma allt och lyckades också med det.
Dagens bästa var ändå att vi börjar kännas samspelta igen och att vi börjar komma in i flowet som jag vet att vi brukar ha.

I morgon bär det av till Söderåsen med "lilla huset"! Vi ska stanna för en liten "tankning", på Spångens Gästgiveri för att intaga något smaskigt! Det är många år sedan jag var där och åt, så det ser jag fram emot.

Lördagens tävling startar med banvandring vid 9.00 och jag startar inte förrän nummer 26 av 31. Dagens domare är Mats Jansson.

Söndagens tävling börjar inte förrän efter lunch. Klockan 13.00 är det banvandring och då startar jag som nummer 2 av 34. Skönt, för då kan jag helt enkelt ta mig en fika och bara njuta av livet... skratt...
Domare är Cristina Lundgren.

Jag håller tummarna för att vi ska få en härlig helg, där jag och Kalle är samspelta och lyckas med det vi gör! Och att:
  • min förkylning släpper
  • jag kan hålla fokus och göra rätt
  • jag kan läsa rätt på skyltarna
  • vädrets makter är på Kalle´s sida
  • mitt knä också ta en liten brejk från att vara odräglig, så är lyckan gjord!
  • vinden lägger sig så att värken hålls stången, för då blir det båda "tummarna upp"!
Inte så många önskemål, väl, och fullt genomförbara... eller...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar