onsdag 1 oktober 2014

Äntligen blev det av att träffas och ...

... gårdagens trevliga överraskning!

Idag har vi äntligen fått ihop lite träning tillsammans! Det var riktigt kul att träffa Malin med Westorps Gipsy Queen "Jippie", igen och så lilla Vindängens Peach! (hoppas jag minns rätt)
Tack för en bra träning idag!

I helgen gjorde de två bra tävlingar med godkända resultat och kan nu även titulera sig RLD F!
BRA JOBBAT!
"Jippies" mamma är Lill-Tegens Majken Majviva "Maja", så givetvis är jag stolt över mitt "barnbarn"!

I går blev jag glatt överraskad när klubben bestämt att gratulera mig för tredjeplaceringen på årets SM i Rallylydnad!
När jag intet ont anande var på språng för att ta kopior på dagens banor till mina kursdeltagare i pausen, så var hela matsalen full av folk! Där inne väntade en jättestor gräddtårta och presenter!


Stort TACK till Göinge-Broby BK, för uppvaktningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar