måndag 28 september 2015

Tävling i Sölvesborg.

Vår klass började inte förrän vid 11.30. Så skööönt att slippa upp i ottan och stressa. Det var också ett toppenväder med lagom temp, för vår del. Som om det inte var nog, så var det en trevlig bana som domaren, Ann Persson byggt och när det dessutom slutar med att jag och Kalle får maxpoäng!! Så kan det inte bli mycket bättre, eller...
Helhetsintryck; Kanonrunda!

Dessutom så fick vi ett fantastiskt bra pris som bestod i en hel back med rotfrukter och grönsaker från en närliggande gård! Jamen, då skiner solen verkligen inifrån hjärtat och ut. Livet kan inte bli så mycket bättre känns det som. Stort TACK till Sölvesborgs BK, för en trevlig tävlingsdag och det bästa priset...ever...

Grattis till alla mina medtävlare men framför allt till Nina och Annelie som delade 1:a platsen med oss och Helene som med sina 99 p. hamnade precis utanför.
Det som också var så supertoppen var att Kalle inte stängde av sitt huvud denna gången heller. Han var nästan som förr, en TurboKalle! Jag blir härligt lycklig för dessa stunder som är alldeles perfekta. Det gör att jag känner hopp, ett tag till i alla fall.

Nu har vi i alla fall fått ihop fyra starter på nästa års SM kvallista; 100 + 94 + 87 + 100. Tror inte att 87 p. ger oss en plats, så det får nog bli flera starter där vi presenterar på topp, för att känna oss mer säkra på en plats, tillsammans med de bästa i Norrtälje 2016.

Nästa helg bär det av till Svalöv och då hoppas jag, så klart, att Kalle ska ha samma förutsättningar som denna helgen. Stort plus är också om planen är jämn så att min stackars stukade fot inte landar i ett obekvämt läge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar