fredag 30 december 2016

Vi önskar er alla ett riktigt Gott Nytt År med massor av glada och lyckliga dagar!

 

Min egen plan för 2017 på hundfronten känns väldigt luddig och är inte alls så klar som jag önskat att den skulle vara.
Jag försöker nu mest, landa i att det blivit grusade förhoppningar och hoppas att solen snart kommer fram bland dessa grå moln, så att någon stig kan följas.

Annars är planen för vad jag önskar, både för trädgården, hemmet och mig själv, alldeles klar. Så det blir att "spotta i nävarna" och ta tag i allt.
L-T Karl-Alfred SE13969/2006 "Kalle"
 
Jättemycket, saknar jag min bästa hälft. Hans glada uppsyn, stubbsvansen som alltid viftade så glatt. Pussarna och de goa kramarna. Hans stora arbetslust och att han var så klok och visste innan jag ens tänkte tanken på vad jag ville. De tokiga upptågen och en massa andra saker.

Nu är det en himla tur att mitt barnbarn blivit så stor så att han kan kramas, precis som Kalle. Flera doser Dante kramar behövs varje vecka! Visserligen ingår det också i kramarna av Dante, en inpluggad mun på kinden och att nackhåren sträcks till det yttersta, men det kan jag ta! Goa, goa unge!

Så ha det nu gott, allesammans! Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar